вторник, 25 мая 2010 г.

Это мая любимая лилия и цветущий бонзай.

12 комментариев:

  1. Браво! Много професионално се справяш!

    ОтветитьУдалить
  2. Чудесни картички!
    Заповядай при мен за наградака!

    ОтветитьУдалить
  3. krechi,Ваня,Нети , благодаря ви много за хубави думи, балсам ми е на сърцето....
    ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ , и на теб ти благодаря, но това не са картички, а цветя направени от мъниста...

    ОтветитьУдалить
  4. Прекрасни!Заповядай в блога ми за наградки :)

    ОтветитьУдалить
  5. Маги,благодаря ти много и за хубави думи и за награда, да разбера и как се прави...

    ОтветитьУдалить
  6. Да, мила, видях, че са от мъниста, но ми заприлича на картичка! Наистина са страхотни творения - нямам думи! Заповядай за още една наградка, различна е - ще видиш!

    ОтветитьУдалить
  7. Много са красиви!!! Поздравления!
    престрашавам се да питам за курсовете в конфеткиния форум...
    имам и въпрос - с месеци не ме допуска да се регистрирам даже...и с руския не съм добре - разбирам, но трудно пиша - нямам практика може би
    ще се радвам на отговор

    ОтветитьУдалить
  8. Меги,не знам какъв е проблем с регистрация,искаш ли за по-лесно да се пишем на скайп, ще се опитам да направя нещо, а руски изобщо не е труден, и не е задължително да пишеш правилно, ако си редовна и упорита, момичета ще ти помагат винаги..скайпа ми е asetcoloeva ако не се свържеш пиши ми твой, аз ще ти намеря...

    ОтветитьУдалить
  9. Здр
    Намерих те на скайп - остава да ме приемеш
    ще се радвам да се запознаем
    ще опитам пак да направя регистрация

    ОтветитьУдалить